• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare fälttävlansnörd
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 377
F

fälttävlansnörd

Finns deras stora paddar att köpa någonstans? De som man har till stallbandage alltså. Ska ju köra ner kräken* till Skåne i sommar och transportskydd är uteslutet...!

Har HorseSavers paddar nu och visst, de duger men de känns lite sladdriga och veka. Inget jag vill köra med i åtta timmar.

Gärna hemsida eller butik i Sthlm!

* ironiskt smeknamn på mina hästar.

Sv: Lamicell?

eeuhmm... i skåne finns de...:smirk: Jobbigt att köra ett extra varv kanske:angel:

Kolla om Stablestore har någon webbshop, de är i allafall återförsäljare...

Men vaaaaaaaa... Den här tråden var INTE menad att ligga på dressyrforumet :p haha!

Kan du inte köpa Equilines paddar annars? De är ju stora och tjocka och finns i de flesta affärer...

Equiline tycker jag är bättre, dessutom lättare att få tag på :p

Nyfiken, varför ska du till Skåne? :)

träningsläger + tävla mina egna + en annan ponny.

men jag vill ha lamicell juuuu :(

*barnsligt omogen och JÄTTESUR* ;)

*bjäbbjäbb* jag ska ju ha equilines lindor, jag tänker väl inte se ut som någon vandrande affär inte :p

Ring hästbiten (folkungag.), köpte lami-cell grejer där... om de inte har inne kan de nog beställa! om man är 08 går det mesta att tvinga fram :D

Haha :D då borde det väl gå...

Jag är ju van vid att få som jag vill :p

Equality Line är grosstisten för Lamicell, så alla som är återförsäljare till dem kan du beställa dina paddar av, typ Hästbiten. De e inte heller så hemskt dyra heller, plus att de finns i massa roliga färger.

Men åååh :p hur skulle jag kunna veta det? Jag vägrar att besöka deras hemsida eftersom att den ser ut som Börjes... Och jag åker endast mellan stallet och hemmet och på vägen dit ligger ingen butik med EQL's produkter :p... *hittar på löjliga bortförklaringar för att inte avslöja hur otroligt borta jag är*

Hon kan inte läsa fast hon är för fåfäng för att erkänna det haha ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka