lämna kattunge ensam

panzy

Trådstartare
hur länge kan man lämna en kattunge ensam?? hur länge kan en äldre katt vara ensam??

Sv: lämna kattunge ensam

Katter klarar sig bättre än hundar, vi har lämnat våra i över 1 dygn och de har legat på samma ställe som de låg när vi åkte bara att maten är slut och vattnet minskat ;)

ok, det låter ju bra, då ska det ju inte vara några problem att lämna under en arbetsdag, särskilt inte eftersom det lutar åt att skaffa två direkt så de får sällskap...

Våra katter lämnades ensamma när vi åkte och jobbade, när vi skaffa 3e katten så fick han bo själv i 1 vecka först innan han fick tillgång till hela huset själv.

Liknande trådar

Övr. Katt En familj hittade en kattunge högst upp på Ölandsbron. Det sägs att den gått dit själv men det kan den väl inte ha gjort? Hur många...
Svar
2
· Visningar
536
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hej, jag har 3 kattungar och har svårt att avgöra vilka kön dem har. Någon som kan hjälpa mig?
Svar
3
· Visningar
635
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Vi har en hona på 10 år, hon har fått två kullar för länge sen där vi har behållt en hane som nu är 8 år. Nu fick vi en ny kattunge för...
Svar
11
· Visningar
917
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
349
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Pluggtråden
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur