Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ooooooh underbar!!!!
Jag såg din sida, vilket härligt hus. Ett sådant ska jag ha en vacker dag när jag flyttar till Sverige.
Jag gillar den stilen på lampor men de passar inte riktigt i mitt nybyggda hus.
Försökte ta kort på mina lampor i hallen i entren, svårt med dålig kamera. Det är alltså taget underifrån och upp.
Resten av huset består av glödlampor, kan inte bestämma mig för vad jag vill ha. Det finns massor av fint men tänk om man köper något som man inte är nöjd med. Beslutsångest
Har ingen kamera tillgänglig inatt, men kan fota imorgon. Måste dock bara påpeka att du har ett helt underbart hus Sar; och möbleringen. Wow....! Jag tror jag är kär!
Juridik & Ekonomi Bris stöd online är anonymt även för vuxna, vilket innebär att inga orosanmälningar görs. Jag tycker du ska ringa (vardagar kl 9-13...
Hästmänniskan Ja det med. Väääldigt stort land och långa avstånd plötsligt. Och gärna helt avigt att ta sig dit med. Som en nyss. 6 h med bil, 9,5 h...