Amha

Trådstartare
Vi har endast ett uttag för taklampor i vardagsrummet. Därför letar jag efter lösningar på belysning som passar våra behov.

Rummet är ganska mörkt som det är på väggar (ska målas om när jag orkar men inte inom närmaste framtiden. Möblerna är ganska mörka och vi har än så länge bara en lampa i hela rummet så jag behöver massor med tips. Problemet är en ettåring som gärna drar i saker så bordslampor och liknande går bort. Hur går man tillväga? Är det bara att kalla på elektrikern igen för att sätta upp en ny kontakt? Eller klarar man sig långt med fönsterlampor och vägglampor?

Söker även tips på lampor i rimlig prisklass som ger bra ljus. Både mysljus och mer kraftigt sken gärna.
 
Vi har endast ett uttag för taklampor i vardagsrummet. Därför letar jag efter lösningar på belysning som passar våra behov.

Rummet är ganska mörkt som det är på väggar (ska målas om när jag orkar men inte inom närmaste framtiden. Möblerna är ganska mörka och vi har än så länge bara en lampa i hela rummet så jag behöver massor med tips. Problemet är en ettåring som gärna drar i saker så bordslampor och liknande går bort. Hur går man tillväga? Är det bara att kalla på elektrikern igen för att sätta upp en ny kontakt? Eller klarar man sig långt med fönsterlampor och vägglampor?

Söker även tips på lampor i rimlig prisklass som ger bra ljus. Både mysljus och mer kraftigt sken gärna.
Jag använder inte taklampor så jag vill hävda att du klarar dig alldeles utmärkt med fönsterlampor.
 

Liknande trådar

Hemmet 3e tråden relaterad till hemmet och vi har inte ens flyttat in... 😅 men den här är lite generell också. Jo, jag läste nyligen (jag...
Svar
1
· Visningar
386
Senast: Tilly_85
·
Hemmet Hjälp mig hitta en fin färg till hallen! Är en långsmal hall utan eget fönster, således måste färgen vara ljus. Har en inbyggd äldre...
Svar
6
· Visningar
995
Senast: cewe
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 966
Senast: Yeah but
·
Hemmet NU är äntligen julen utstädad från vardagsrummet 🙌 och det börjar bli hög tid att ta tag i inredningen av detta rum. När vi gjorde om...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 578

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp