låna när man inte är 18???

Sv: låna när man inte är 18???

Det låter väldigt klokt faktiskt!! :bow:

Och då kom jag att tänka på en sak:
TS: Om ni inte har så "lite" som 20 000 på ett konto.... VAD händer om dina/era hästar blir sjuka?

Det låter väldigt klokt faktiskt!! :bow:

Och då kom jag att tänka på en sak:
TS: Om ni inte har så "lite" som 20 000 på ett konto.... VAD händer om dina/era hästar blir sjuka?

Dom där 20 000 kr på något konto är kanske till just föör att hjälpa till om någon häst blir sjuk, då ska man ju inte köpa upp dom! Sen tror jag att dom har hästarna försäkrade så då brukar det ju inte kosta så jättemkt...:bump:

En sanning med modifikation........självrisk och sen kanske man har en viss procent på beloppet upp till ett visst belopp.Många har inte försäkrat så att de får ut för medicin.

Sen får man inga mer pengar......utan får lägga ut själv........

Det finns ganska omfattande och svåra grejer som kostar mycket mycket........

.........för två år sen hade vi en unghäst som blev dålig och medicinen kostade 1000 i veckan!!!!!!Det fick vi snällt betala själva....

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 508
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 550
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 390
Senast: lilsan
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 570
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka