B
Binsan
någon som börjat tippat på spets- respektive utmanartrupp och vågar namnge namn??? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
wert skrev:spetstruppen bör väl vara dom som red EM och dom som inte kom med hamnar i utmanartruppen.
Va i h****te pratar du om????wert skrev:Okey för juniorer blir det alla som rider lätt klass ( 40 pers eller något :smirk: Fram för mkt högre krav säger jag, vad hände med dom kraven att alla juniorer skulle ha ridit ** med bra resultat??
För YR alla som rider * klass :smirk: Vad hände med kravet att alla YR skulle rida CNC*** med bra resultat??
I spetstruppen dom som red EM och resten i utmanartruppen.
Nä nu är det på väg neråt , tur att man bara skall rida debutant och lätt i år![]()
Det är inte Bosse som har ändrat, det är naturbruksgymnasiet som har eftersom de allmänna antagningskraven på naturbrurk är lägre. För att gå hästlinje på naturbruk behöver du aldrig ha ridit tidigare.Binsan skrev:Bosse har sänkt antagningskraven på hans specialidrott på Uddetprp oxå.. Man först skulle man gå *-stjärningt, sedan ligga bra till i Lätt klass och nu tar de in hästar som inte ens kommer runt en 90-bana!![]()
Tvåorna förra året hade bara en ridit *-stjärningt,ngr hade inte ens fälttävlanskort och ngr treor red fortfarande ponnyer då de var 19 år...!![]()
quigley skrev:Va i h****te pratar du om????![]()
![]()
![]()
Okey så du tycker att det är låg klass för att juniorerna bara ska ha bra resultat i * när EM går i just *? Och att YR ska gå ** när deras EM går i **?wert skrev:För ett par år sedan var man som junior tvungen att göra bra resultat i ** klass och som YR i *** klass för att komma i fråga för spetstruppen och mästerskap.
Nu är det inte så längre vilket är tråkigt.
quigley skrev:Det är inte Bosse som har ändrat, det är naturbruksgymnasiet som har eftersom de allmänna antagningskraven på naturbrurk är lägre. För att gå hästlinje på naturbruk behöver du aldrig ha ridit tidigare.
quigley skrev:Va i h****te pratar du om????![]()
![]()
![]()
fälttävlansnörd skrev:Jag tror att vi har två stycken Bukare som ligger bra till...
PrinceFair & Murray!![]()
fälttävlansmamma skrev:oj, oj, oj, om man skulle ha ridit 3* som junior , kunde man lika gärna gå upp som senior istället, nä då är vi lite fel ute.
quigley skrev:Okey så du tycker att det är låg klass för att juniorerna bara ska ha bra resultat i * när EM går i just *? Och att YR ska gå ** när deras EM går i **?
!
quigley skrev:Och för er som är så förbannat skeptiska, jag kommer defenitivt inte komma med i YR spets eller utmanartrupp, och jag har plac internationell *. Så så låg standrad håller inte de svenska landslagen!