Långa leveranstider hos Ridsportshopen?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare fälttävlansnörd
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 15
  • Visningar Visningar 1 538
F

fälttävlansnörd

Har de inte långa leveranstider? Har fått vänta på min nya JW i tusen år eftersom att jag kraschade min andra.

Eller ligger jag på deras svarta lista kanske? Var tvungen att diskutera fram och tillbaka med dem, dels om ett vintertäcke och sen om en förbygel. Men får de VÄGRA att skicka varor till mej trots att de skickar ett kvitto?

:confused:

Sv: Långa leveranstider hos Ridsportshopen?

Tror det var någon det tog typ 2-4 veckor för henne att få sin JW hjälm...

Själv beställdes min från Equality Line och kom 14 timmar efter beställningen! :p

Men det är ju fan inte klokt egentligen... Har de inte dem på lager eller? Jag beställde ju för fasen en svart. Hade ju varit en annan sak om jag beställt en limegrön typ. Gud, jag blir irriterad.

Vet du hur irriterande det är att rida i Victor Hugo när man är van vid JW? :smirk:

Väntat på en förbygel från ridsportshopen...me to :(
Jag har väntat på min förbygel i två månader nu, jag har ringt och efterlyst och till slut har de skickat ett ursäkta att det tar tid mail, så det är väll okej men lite irriterat att på hemsidan står det inget om såå lång leveranstid på vissa produkter.
Om den inte kommer inom två veckor tänker jag nog köpa förbygel nån annanstans.
suck hittar bara svarta och ljust bruna
Jag vill ju ha en havanna brun...

Equinet.nu säljer Frank Baines förbygel i havanna färg! ;)

Beställde två bett därifrån och det tog sin lilla tid att få hem dem. När avin från posten kom hade jag faktiskt glömt att jag beställt nåt... :o

Låter som om de tar hem från grossist brukar ta allt mellan 2-6 veckor..

Detta är ju inget affären kan hjälpa , vissa grossister tar tid på sig.

mvh El

min hjälm kom efter två veckor elöler ngt, som det stog på sidan iaf!

Hej

jag tror att det tog ca 6 veckor för mig att få mitt täcke som jag beställde därifrån :mad:
Till slut ringde jag och sa till dem att täckes säsongen snart var över så om det inte kom med det samma så kunde dom behålla det.:devil:
Då kom det fort. (detta var förra året)

När jag beställde min JW(blå) därifrån tog det nästan 2 månader. Fick ringa o efterlysa den 2 gr. 1 gång ringde de o frågade om jag inte kunde ta en svart istället, för de hade de fått hem

Men shit! :crazy: . JW hjälmarna kommer ju från samma grossit i England och tror Equality Line får de skickade till Sverige på 4 dagar sen + 1 dag för att komma till affären där man köper den ifrån!

Snacka sega Ridsportshopen är asså! Kommer nog aldrig beställa därifrån, funderat på det, på ena JW jackan, men njeee...

den var snygg, fast lite dyr o så vill ja ju ha med brun resår.
Ska avbeställa från ridspshop, nu har jag väntat för länge, ska ut och nätleta efter en annan.
Tack för tipset ändå.
(tar gärna fler)

Haha, jag fick den dagen efter att jag skrivit denna tråd :p .
Men det har ändå tagit lång tid...

Började fundera på om de inte har några lagervaror utan först beställer hem hjälmen till sig själva och sedan skickar den vidare... Det verkar nästan så.

Ja det var så de gjorde med min hjälm iaf, alltså beställde till sig o sen skickade till mig. Beställde även ett täcke o stigbyglar, men de fanns hemma

Gah, då är det ju smidigare att beställa direkt från England ju.
Som DELL, inga mellanhänder :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 425
Senast: Johanna1988
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
4 004
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott... 2
Svar
20
· Visningar
7 746
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 236

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka