Längd på gjord *snabba svar*

Sv: Längd på gjord *snabba svar*

Den är rätt så smal framtill tycker jag. Och pommeln är ju stenhård i något träliknande material, så hamnar jag lite ur takt i trav/galopp kommer den farandes mot områden som gör ont :o Så ska byta den mot nåt mjukare, får se vad jag har hemma! Ligger nog bättre då också.

Är lite grinig för jag hade ju beställt en HAF-pad men nu var den jag beställde plötsligt slut :mad: Så kanske får en röd istället för blå. Eller så väntar jag till gbg horseshow. Har ju en från Källquists men den är för stor. Så får väl klippa och klistra.

Ja visst är affären skitsnygg! Så jäävla stor...

Liknande trådar

Utrustning Ska beställa en Thermobar, men så ska man välja längd på kabel 2, 10 eller 20 meter Säkert en jättedum fråga men Hur ska man tänka...
Svar
6
· Visningar
281
Senast: Johannna1
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 449
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 863
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur