Långritten 13 juni

Gordon

Trådstartare
:bump: Hej Ville bara höra om det är nån här som har tänkt vara med på långritten som är den 13 juni? Mellan Falköping och Ulricehamn.:banana:
De ska ju vara helgrillad gris på kvällen.:d
Verkar jätte roligt.

Sv: Långritten 13 juni

Tävlingshelg häruppe då.... Synd!!! Fast det blir en del ritter häruppe med i sommar!!!:idea:

Alltså ritten startar mellan dessa orter, om de var nån som missförstod det.
De ska ridas till en sjö där hästarna vattnas och där vi äter lite sen bär det av hem igen och på kvällen blir det grillfest. Jippi!!

Jaha! ja det var ju en bit de klart.
Blev det nån fölispå araben sen?
Vart har qh tagit vägen. Nyfiken nyfiken.

QH är kvar hos C. Araben fick ett stoföl. Hon är inte bet. i år. Hoppar det. Vet ju inte vart jag är om ett år så jag ville betäcka henne i juni i så fall. Men nu åkte ju hingsten så jag betäckte henne inte alls.

Vad är detta för spännande?? Är det nån klubb som anordnar? Kan vem som hellst va med? Finns det info att hämta om det är för allmänheten?? :laugh:

Typsikt att jag åker hem till Småland imorgon annars hade det varit skoj!
Fast jag är ju en sån där vegetarian så nån gris hade det inte blivit för min del ändå :p

Puttar upp tråden lite.
Passa på och se det som en buke träff till häst. det är ca 3-4mil att rida. De ska stannas vid en sjö och grilla korv och ev går det att bada med hästarna.
Övernattning finns med för den som vill.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Min katt fick 4 jätte pigga kattungar men ena har sina tassar åt andra hållet eller vad man ska säga den äter och sover och får...
Svar
5
· Visningar
1 038
Senast: Krålus
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
919
Senast: Squie
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 193
Senast: Cattis_E
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
1 068
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI