Långtidshyrning av släp

Sparvoga

Trådstartare
Nån här som gör det, eller känner ni någon?? Såg att vv har det, antar att det är nya släp det gäller mest. Det ingår, service, försäkring, vinterdäck besiktning. Från 890Kr/mån.

Vore bara roligt o höra om det är ekonomiskt eller inte? är själv lite skeptiskt....

Sv: Långtidshyrning av släp

jag tror man tjänar mer i längden om man köper ett släp. Mn behöver ju inte köpa ett sprillans nytt för 100.000... ett med några år på nacken, men bra märke och bra kvalitet kan vara bra, och har man folk man litar på kan man ju ta en slant för att hyra ut det nån gång då och då.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 506
Senast: Tiger tok
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 687
Senast: Otherside
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 584
Senast: Edla
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 291
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka