Länk till Youtube i bloggar m.m?

ika77

Trådstartare
Hur gör man för att länka till youtube i ett blogginlägg?
Inte bara så att det blir en länk, utan att det blir en sån ruta där man klickar på play?

Jag vet att det ska gå i den bloggen jag har för jag har sett att andra har lyckats gör det i andra bloggar där jag har min.

Men jag lyckas inte..:crazy:

Sv: Länk till Youtube i bloggar m.m?

Det hade ju varit bra att veta vad du använder för blogg. Jag använder blogg.se och det är superenkelt att lägga in filmklipp.

PÅ youtube brukar det finnas en liten ruda med kod brevid själva videon, kopiera den koden. Sedan när du ska göra ett nytt inlägg på bloggen finns en knapp det står HTML på, klicka på den, klistra in koden och uppdatera. Klart! :)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
745
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 691
Senast: lilstar
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 166
Senast: Cattis_E
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
12 025
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka