JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Länk till Youtube i bloggar m.m?
Hur gör man för att länka till youtube i ett blogginlägg?
Inte bara så att det blir en länk, utan att det blir en sån ruta där man klickar på play?
Jag vet att det ska gå i den bloggen jag har för jag har sett att andra har lyckats gör det i andra bloggar där jag har min.
Men jag lyckas inte..
Sv: Länk till Youtube i bloggar m.m?
Det hade ju varit bra att veta vad du använder för blogg. Jag använder blogg.se och det är superenkelt att lägga in filmklipp.
PÅ youtube brukar det finnas en liten ruda med kod brevid själva videon, kopiera den koden. Sedan när du ska göra ett nytt inlägg på bloggen finns en knapp det står HTML på, klicka på den, klistra in koden och uppdatera. Klart!
Sv: Länk till Youtube i bloggar m.m?
Jaha!
Jag har oxå
www.blogg.se
Tack snälla för hjälpen!
IT & mobiler
Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Övr. Hund
Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad...
2
3
IT & mobiler
Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Relationer
Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år.
Förhållandet är inte alls bra och de...
4
5
6
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Det är många som är positiva! Vilket känns skönt, jag blir så himla osäker, kan ju ingenting om de där. Vet knappt vad jag ska välja för...
MattiZ
22 minuter sedan
Svar: 1 471
Visningar: 114 889
Grenar
Surkål
Hästvård Såg ett inlägg på insta om tips att ge surkål för probiotika. Tydligen massor av rätt sorts bakterier sa en googling också. Någon som...
Fiorano
23 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 12
Vård
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Ja, hon kan ha skadat gaffelbandet utan att du har märkt det. Var det nedre fästet? Svårt att märka av någon svullnad där.
Min drummel...
Marvin
41 minuter sedan
Svar: 844
Visningar: 66 881
Vård