G

guldlock

Nu i fleera måndader har jag haft planerna på att skaffa mig en laptop men jag kan i princip ingenting om vad som är bra och dåligt.

Så, nu vill jag ha lite tips! Det måste vara tv-out på den, gärna höj-och-sänk knappar ovanför tangentbordet.
Den ska användas till en normalanvändare som ska sitta vid nätet, bränna filmer, ladda ner. Inget spelande eller sådär. Den måste finnas att köpa , jag vill alltså inte beställa, även fast det kanske blir billigare. Prisklass: max 5500:-


När jag har letat själv har jag endast tittat på HP eftersom jag fått för mig att dom är bäst, men så är det säkerligen inte?
Fujutsi Siemens har jag känns lite på men tyckte knapparna var väldigt osköna!
 
Sv: Laptop

jag skulle övertyga mig själv till att köpa laptopen dustin har som studenterbjudande, den lilla fujitsu siemens lifebooken för 9000 eller vad den kostar, i dagsläget iaf. helt klart prisvärd! (och ung 42% rabatt eller vad det nu var)
 
Sv: Laptop

Jag har just fått en ny av min snälla mor !:love:

Men jag tycker du ska kolla på andra än bara HP, Compaq eller siemens är helt okej. eller LG för den delen, men de ligger nog lite högre i pris.

Mitt tips är: åk till nån stor pryl-affär (typ mediamarkt el så) där har dom många datorer framme som man kan titta o känna på. fråga gärna nån som jobbar där o säg vad du vill ha o vad du är beredd att betala så brukar dom kunna ta fram några förslag:idea:

Lycka till!:)
 
Sv: Laptop

9.000 är lite väl dyrt för mig ;)


Idahoe- Ja, det är ju alltid ett alternativ, men jag vill läsa runt lite och sådär om vad andra tycker om produkten. Inte åka dit-titta-köpa.
 
Sv: Laptop

Haha, du låter som mig ;)
Men jag gjorde så att jag hörde lite vad andra tyckte, samt pratade med en data-nörd-proffs som jag känner. sen när jag hade ett par förslag så åkte jag dit o kollade, då jag är väldigt mycket för att "klämma o känna" på saker innan jag köper nåt.
sen hem igen för ytterligare diskussioner med datanörden o sen köpte jag datan (eller snarare min mor köpte datan....;))
 
Sv: Laptop

*KL*
Ingen som rekomenderar Dell?
Har köpt där 2ggr och varit nöjd, men undrar om det kanske finns ännu bättre ställen! Var får man mest CSN rabatt?
 
Sv: Laptop

*KL*
Ingen som rekomenderar Dell?
Har köpt där 2ggr och varit nöjd, men undrar om det kanske finns ännu bättre ställen! Var får man mest CSN rabatt?

*räcker upp en hand*
Jag är jättenöjd med min Dell-laptop köpt kring 2005. Den används fortfarande till både surf, bildretuschering och webbprogrammering. Använder ingen annan dator :)
 
Senast ändrad:
Sv: Laptop

Aaa toppen! Har för mig att man kan få csn rabatt där, nu när man skall studera och allt!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp