Lär dig hoppa hinder utan häst

Sv: Lär dig hoppa hinder utan häst

Vill haaaaaaa! Gud vad läckra de var, kollade in dressyrvarianten också:D
Ska nog önska mig en hoppvariant i julklapp, har inte hoppat ordentligt på flera år så jag är milt sagt ringrostig:angel: Så hade jag kunnat öva lite utan att pållen får lida.

Tur att tomten köper klapparna för mina anhöriga är inte heller mijonärer. Men tänk om det är sant som de säger att jultomten inte finns:eek:

Men va roligt! Har provat galopp varianten och det var sååå roligt! Hoppas dessa tar sig en tur till Göteborg Horseshow något år så man kan få prova domhär oxä!

Det såg skitkul ut :) Det skulle jag verkligen vilja testa. Jag som är alldeles för rädd för att rida terräng.

Men är det bara jag som tycker det ser ut som om tjejen på filmen har urusel balans? Ser ut som om hon håller balansen i tyglarna.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Hur introducerar du läskiga hinder för unga hästar så som vattenmatta och andra titthinder? Och hur lär du en häst att hoppa stort vatten?
Svar
0
· Visningar
363
Senast: Gunnar
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 470
Senast: zarmino
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
1 461
Senast: Lutten
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför... 2
Svar
22
· Visningar
4 003
Senast: lirco11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • WE-tråden