Lära hästen vara själv

Sv: Lära hästen vara själv

Vad skönt att du ser en sån skillnad på så kort tid! Fortsätt i den takten så tror jag att allt blir bra!:).

Jag får hem mitt föl i November! Så det e intressant o se allas svar här inne! O olika tips så även jag kan tänka på o ta åt mig;)

Dock har vi 7 hästar i stallet så min lär aldrig bli ensam!. För vi har en unghäst på 18 månader ca i stallet oxå som inte blir riden m.m! Han går som sällskap bara o ska väl ridas in om 1-2 år iaf.. Men det får ägaren sköta själv;)

Jag kommer ha fullt upp med min fina älskade tjej!!<3

LYCKA till med unghästen!!<3

Liknande trådar

Hästhantering Hej Jag har rätt så nyligen flyttat till ett mindre stall med min ponnyvalack på 21 år. Rätt så omgående började ena stoet i flocken...
Svar
9
· Visningar
425
Senast: animalasia
·
Hästhantering Jag lånar en lite yngre häst ibland. Hästen går på lösdrift, blir väldigt otålig då man tar in för att borsta etc trots hötuss. Snurrar...
Svar
10
· Visningar
1 168
Senast: BoYo
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
3 032
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 677

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka