L
LSJ
Jag har en liten blandrashund på ca 3,5kg... Han har ett stort problem. När det blir ca -8 grader och kallare så kan han inte gå ut och göra sina behov. Han får som köldkramp i lederna så att benen inte funkar och han kan helt enkelt inte gå... Så min fråga till er är om det finns fler med samma problem och hur har ni löst det? har ni lärt dem gå på låda? I vårt fall har det gått så långt att han nu blivit förstoppad eftersom han vägrar göra inne och han kan inte vara ute så länge att han hinner kissa och bajsa. Jag har tidigare funderat på låda men det har aldrig tidigare varit så långa perioder med sådan kyla vi haft nu och det har heller aldrig gått så långt att han blivit förstoppad.
Nu känner jag att det är lite akut eftersom han faktiskt mår dåligt av kylan. Så snälla har ni några tips. Min lilla kille är en riktig livsnjutare i vanliga fall och älskar att gå långa promenader i skog och mark men nu ligger han bara på soffan och är ledsen och har ont i magen...
Nu känner jag att det är lite akut eftersom han faktiskt mår dåligt av kylan. Så snälla har ni några tips. Min lilla kille är en riktig livsnjutare i vanliga fall och älskar att gå långa promenader i skog och mark men nu ligger han bara på soffan och är ledsen och har ont i magen...