Lärarnas semester

Scata

Trådstartare
Är det någon som arbetar som högstadielärare här?
Jag undrar hur nära terminsstart, ht, som lärarna och studierektor börjar arbeta?

Är det någon som arbetar som högstadielärare här?
Jag undrar hur nära terminsstart, ht, som lärarna och studierektor börjar arbeta?

I vanliga fall börjar lärarna ca 1v innan terminsstart och rektorn (minst) 2

Men sen finns det alltid individuella skillnader, och de som inte har ferietjänst har ju rätt att ta ut semester lite hur som haver.

I vanliga fall börjar lärarna ca 1v innan terminsstart och rektorn (minst) 2

Men sen finns det alltid individuella skillnader, och de som inte har ferietjänst har ju rätt att ta ut semester lite hur som haver.
Tack! Då ska jag lugna mig ett par veckor :up:

Liknande trådar

Övr. Barn Min tonåring når dåligt med depression och stundtals ångest. Fått dispans fr FK att jag kan vabba för hen trots åldern . Börjar... 2
Svar
25
· Visningar
1 323
Senast: gullviva
·
Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 981
Senast: Kilauea
·
Övr. Barn Hur fungerar det när den föräldern som är föräldraledig är så sjuk att hen inte kan ta hand om barnen? Jag ska börja jobba efter min...
Svar
6
· Visningar
595
Senast: Crossline
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 066
Senast: tomte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka