Lari Dee Guy - på min stallbacke

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Luff
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 069

Luff

Trådstartare
Hoppsan hejsan - här kommer lite news från en icke westernryttare. I samband med att det kom betesdjur till mig idag så var helt plötsligt stallbacken full med amerkapratande folk. Är inte det lite lite coolt. Här är dom i Sverige och hamnar mitt i spenaten hos mig.
Tyvärr var det pga av en olyckshändelse då dom fick rycka in och hjälpa till efter att draget gått rakt av på en transportbil och 3 stackars nöt vält med ner i ett dike.
Men de facto - en världsmästare i roping var hos mig idag.

Sv: Lari Dee Guy - på min stallbacke

Nja - actionen hos mig vart det inte så mycket med - olyckan skedde på vägen hit. Här skulle det mest försökas få av lassona på kossan som var rätt så hysterisk och som fått lastats med lassona kvar runt huvudet. Men det var nog säkert det mest spännande som hänt i Väring i år.

hahaha ja det kan jag verkligen tro på! :rofl::rofl: skoj med lite vardagsspänning ;)

Du får väl försöka smita och kika på Lari på tävlingen i tidaholm i helgen så du får se lite lasson vina ;)

Nja - actionen hos mig vart det inte så mycket med - olyckan skedde på vägen hit. Här skulle det mest försökas få av lassona på kossan som var rätt så hysterisk och som fått lastats med lassona kvar runt huvudet. Men det var nog säkert det mest spännande som hänt i Väring i år.

Tur i oturen kanske man kan säga då?:eek:

Hon är ju inte bara simpel världsmästare, hon har genom åren tagit inte mindre än 33 olika världsmästartitlar och på lördag 18.00 startar hon i Tidaholm på SWR's tävling.

Nä, vem sa simpel. Det var därför jag tyckte det var stort - även om min stallbacke bara besöktes i 15 minuter.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Tillbaka