Läsa äldre webbhistorik?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare solregnen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 4 574
S

solregnen

Hej,
Någon som vet om det är möjligt och i så fall hur man kan läsa äldre webbhistorik? Det räcker alltså inte bara att gå in på Internetalternativ och sedan historik...

Jag såg nämligen att sambon har raderat hela onsdagens webbhistorik, hur får jag upp den igen? Finns det en annan väg?

Sv: Läsa äldre webbhistorik?

Fråga sambon, det är fult att spionera. :angel:

Han kanske har varit ute för att kolla julklappar åt dig.

eller så är han otrogen igen och skulle aldrig erkänna det om jag inte kom på honom...

eller så är han otrogen igen och skulle aldrig erkänna det om jag inte kom på honom...
Om det finns något antivirus-/brandväggsprogram installerat på datorn så har de ibland egna loggfiler över besökta adresser. Det kan vara en väg att gå.

(Samtidigt kan jag - om än OT i Datorer - tycka att det är litet onödigt att lägga ner energi på att leta indicier på otrohet via internet. Redan din misstanke borde ju strängt taget vara tillräcklig för att ta tag i saker och göra något radikalt. Jag menar att antingen så litar man på varandra fullt ut och då spelar det ingen roll vilka websidor någon har besökt - eller så finns misstro och tvivel, och då spelar specifika websidor och IP-adresser inte heller någon större roll. Om du inte lyckas hitta något som tyder på att sambon besökt "fel" sidor, är h*n off the hook då? Eller kvarstår tvivlet? Förstår du hur jag menar?)

Liknande trådar

Fritid Hej på er! Är det några andra här som gillar att skriva för hand eller på datorn, berättelse, noveller, böcker eller bara rent ut av...
Svar
1
· Visningar
138
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
741
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 142
Senast: Amha
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
420
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka