låt som börjar spelas?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Meelei
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 726
M

Meelei

har hänt tre gånger på två dagar nu, att helt plötsligt börjar en låt spelas (samma låt) å håller på i ca 15 sek. Förstår inte varför :crazy:
Klickar ju inte upp något.

Sv: låt som börjar spelas?

både och, en gång tror jag att inget program var öppet.

Det är alltså ingen sida som jag är inne på som spelar musik, för de gånger de startat när jag haft internet på så har jag bara suttit vid msn och buke.

Sv: låt som börjar spelas?

Testa att gå in på kontrollpanelen Ljud & ljudenheter | Ljud och på Ljudschema välj Inga ljud. Kan vara något varningsljud som är inställd på nåt lustigt ljud. Om det ger resultat får du leta ibland ljuden och ändra efter behov.
Annars någon kanske skämta dig aprillo! :D

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
12 167
Senast: monster1
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 359
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när... 2
Svar
23
· Visningar
1 256
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 772
Senast: sardellen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka