Låthjälp!

Amen tack! :love:
Vad är det för pass? :) (eller om det ens är det, jag bara relaterade till det där "jag har fullt upp med att hålla koll på stegen" :D )
 
Amen tack! :love:
Vad är det för pass? :) (eller om det ens är det, jag bara relaterade till det där "jag har fullt upp med att hålla koll på stegen" :D )

Det är ett danspass på mitt gym (som har både vanliga gymklasser typ bodypump + danspass typ hiphop/jazz osv), så det är med i uppvärmningen som är samma på alla danspass (nästan) oavsett stil. :)
 
Det är ett danspass på mitt gym (som har både vanliga gymklasser typ bodypump + danspass typ hiphop/jazz osv), så det är med i uppvärmningen som är samma på alla danspass (nästan) oavsett stil. :)
Aha :)
Är det någon LM-klass eller något specifikt för "ditt" gym? (har ni bodyjam MÅSTE du testa om du inte redan har gjort det, för övrigt :angel: )
Nu blev det kanske lite ot, men nu när frågan fått sitt svar (ÄNTLIGEN! :D ) så kanske det är ok? :)
 
Aha :)
Är det någon LM-klass eller något specifikt för "ditt" gym? (har ni bodyjam MÅSTE du testa om du inte redan har gjort det, för övrigt :angel: )
Nu blev det kanske lite ot, men nu när frågan fått sitt svar (ÄNTLIGEN! :D ) så kanske det är ok? :)

Haha det är helt ok med ot! :) Det är specifikt för mitt gym! Vet inte hur mycket man får skriva ut, men i princip så är det både en dansskola och gym under samma tak i samma lokaler, + att de då har lagt in dansklasser på gymschema med professionella dansare som lärare. Det är verkligen superkul! :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp