Låthjälp!

villagegirl

Trådstartare
Har hört en låt flera gånger som jag tycker är jättebra men vet inte vad den heter och det är typ omöjligt att googla fram utifrån de små textsnuttar som jag kommer ihåg! Jag tror att den är rätt ny, o den är typ rätt lik "Uptown funk" i sitt gung, men inte så att den låter som en kopierad låt, mer bara samma feeling/typ av låt. De få textsnuttarna jag hört går typ: ".... can't get enough, no I can't get enough" (typ i slutet av refrängen). Nånstans så är det nog nåt inklämt "I'm so happy" också.

Jag inser ju att det här är en fantaaaaastisk bekrivning av låten, men hoppas på att nån smart bukare fattar vilken låt jag menar! ;)
 
Depeche Mode - I just can´t get enough kanske? Eller är det en ny låt?

Nej alltså den är det inte, o det är typ den enda jag får fram när jag söker! :crazy: Fler textsnuttar är : "no I can't explain it... i'm so happy... can't get enough, no i can't get enough"

Det är en ny låt, så vitt jag vet, men kanske inte jätteny, försökte kolla på topplistan på spotify men där fanns den inte med.
 
Jag tror att jag vet precis, men kommer inte på vilken det är... if that makes sense... :D
 
Har hört en låt flera gånger som jag tycker är jättebra men vet inte vad den heter och det är typ omöjligt att googla fram utifrån de små textsnuttar som jag kommer ihåg! Jag tror att den är rätt ny, o den är typ rätt lik "Uptown funk" i sitt gung, men inte så att den låter som en kopierad låt, mer bara samma feeling/typ av låt. De få textsnuttarna jag hört går typ: ".... can't get enough, no I can't get enough" (typ i slutet av refrängen). Nånstans så är det nog nåt inklämt "I'm so happy" också.

Jag inser ju att det här är en fantaaaaastisk bekrivning av låten, men hoppas på att nån smart bukare fattar vilken låt jag menar! ;)
YY det är inte "cant feel my face" ?
 
Hett tips är ju att skumma igenom topplistorna på spotify. I och med att du hört den flera gånger (På radio eller ute, antar jag) så borde den ju vara rätt så populär! :p

Är det en man eller kvinna som sjunger? Har du hört den på radio? I sådana fall, vilken kanal? :)
 
Jag har hittat den! :banana:För er som är nyfikna så är det "No words" med Erik Hassle
:love:

@Tokyo Jag hade gjort det, men hittade den inte där, fast jag kan ju såklart ha missat den! Ställena jag har hört den på har varit på en dansklass på gymmet (som jag gått på) samt en dansklass på min studio (som jag inte gått på, utan hört den när jag suttit utanför salen), så just därför har de varit svårt att avgöra hur ny/populär den är.
 
... textsnuttarna stämmer ju inte riktigt med hur jag skrev i ts, men till mitt försvar så hade jag ju fullt upp med att hänga med i stegen i uppvärmningen, det var svårt att riktigt fokusera på texten då! :o;)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp