• Trav
  • Trådstartare Trådstartare via
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 759

via

Trådstartare
Är det någon som vet vad han hittills har lämnat? Såg honom för några år sedan i Frankrike, och gillade honom skarpt! Enligt blodbanken har han inga avkommor alls, men det lär väl inte stämma, såvida han inte är infertil, för han stod till avel då jag såg honom.

Sv: Latinus

Första årgången är född 2005, R-kullen, vet inte om någon startat ännu.
Intressant med linjeavel 4+4 på KERJACQUES.

några som kvalat i sommar:

ROMANA A F 1'22''20 LATINUS 1'13''7 JEUNE STARLETTE 1'20''2 MESLAY-DU-MAINE 12072007 M. Jean Pierre Finielz

ROCCO VICI A M 1'20''80 LATINUS 1'13''7 IRLANDE DU NORD - MESLAY-DU-MAINE 12072007 E.A.R.L. Jack Doliveux

REVOLUTION A F 1'21''50 LATINUS 1'13''7 MY LOVELY GIRL 1'18''3 MESLAY-DU-MAINE 12072007 M. Jean Pierre Dubois

Är det någon som vet vad han hittills har lämnat? Såg honom för några år sedan i Frankrike, och gillade honom skarpt! Enligt blodbanken har han inga avkommor alls, men det lär väl inte stämma, såvida han inte är infertil, för han stod till avel då jag såg honom.

Han är då med i den franska statshingstkatalogen för travare 2007, för priset 150 euro + 1900 euro! Länk till katalogen

Blodbanken uppdateras bara genom körning mot STCs databas och det finska travsportförbundets databas, så de franska hästar som kommer med är sådana som finns inlagda där. Övriga franska hästar som är med har Per lagt in själv, om jag nu inte har helt fel förstås.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 080
Senast: MiaMia
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 611
Senast: julgrisen
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Anonymt nick, och nej jag vet inte om personen är just mytoman, jag vet bara att hon ljuger om väldigt mycket. En vän har i många år...
Svar
12
· Visningar
1 345
Senast: Otherside
·
R
Fritid Dottern fyller snart år. Hon har de senaste åren knappt viljat fira eller uppmärksamma sin födelsedag alls, men sa i dag att hon nog...
Svar
17
· Visningar
1 063
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka