Lättsvängd barnvagn - trehjuling ?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Lättsvängd barnvagn - trehjuling ?

Jag har måbga gånger funderat på om det bakersta barnet ser något annat än syskonets rygg? Inte något av mina barn skulle vilja sitta där om det är så. :D

sova.jpg

Ibland sover de faktiskt :love:

Silverkedjan skrev:
Typ så ofta att när det sker tar man fram kameran :D
Fy på dig att visa bebisbilder...:D Jag blir ju bebissjuk :d ;)

Storebror här försöker tala om för mig att han itne är trött och inte vill sova middag så han slipper för det mesta ( ibland måste han ändå för jag ser ju ibalnd att han knappt orkar hålla ögonen öppna :D) Lillebror sover 1-3 timmar per dag fortfarande:D

...och nu blev situationen liiite akutare ändå - den halvgamla emmaljungan bestämde under en citypromenad att själva sittdelen skulle rasa ned i varukorgen genom att nitarna släppte :crazy:

Vad ÄR detta? Är vagnarna tidsinställda nuförtiden så man MÅSTE köpa nya :smirk:

*saknar fortfarande den sammetsblåa evighetsmaskinen till liggvagn*

Köp en skrinda och en st bernhard så är problemet löst. ;-)

:idea:

eller vänta på snön och låta islänningen dra pulka :)

Har skakat liv i Vidars gamla paraplysulky modell rangligt billigt skräp och funderar på om den håller tills vi kunnat inhandla en ny vagn i Den Stora Staden på måndag...

(här i byn är det typ 12 veckors leveranstid på nya vagnar och de beg är såna trögstyrda jag just kört sönder :p )

Läste en notis om Urban Jungle, de hade visst något tillverkningsfel. Var en notis i dagens nätupplaga av AF eller Expressen. Kan ju vara bra om du ska köpa en begad.

Tack mimmi, "luftbubblor i plasten" :p

Något som slår en när man spanar av andrahandsmarknaden för barnvagnar är hur ofta folk byter :crazy:

Jag tycker att hela tråden är så rolig, Silverkedjan goes trehjuling, låter som ett skoj.

Har tyvärr inget att komma med dock, tips och dyl..

Skoj :mad:

Hur skoj är det på en skala när ens barnvagn kraschar på stan :cry: Tur man binder fast ungen så han inte störtar ur.

Nu är det blodigt allvar.

Ge mig en lättstyrd hållbar vagn i 70-talskvalitet, NUUUU :eek:

:D :D :D :D

Jag och Svarten ska ta ett snack om det där, i morgon. (eller är det idag :D )

Vilken strålande lösning på "jag kan inte rida med min sambo för ingen passar barnen problemet" :idea:

Silverkedjan skrev:
Jag och Svarten ska ta ett snack om det där, i morgon. (eller är det idag :D )

Vilken strålande lösning på "jag kan inte rida med min sambo för ingen passar barnen problemet" :idea:
Eller varför inte så här :
1810.jpg

Nu blev det en två år gammal Urban jungle med ståbräda inhandlat på Sthlmsresan :) (kostade 3000 spänn och lär behålla en stor del av det några år till) Och jag svingar lätt omkring med den hur som helst :love:

vad bra att det löste sig! 3000 låter som ett jättebra pris!

Läste i lokaltidningen där att det tydligen är jättevanligt med stölder av nästan nya UJ-vagnar och att de sedan säljs på internet :crazy:

Känns bra att ha en lite äldre man inte behöver vara hysterikt rädd om.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

• Septisk artrit
  • WE-tråden
  • Födda 2022