• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Kicki_J
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 382
K

Kicki_J

På bruks-SM i Borlänge köpte jag påsar med laxgodis, som hundarna var alldeles tokiga i. De hade även laxfoder och pemikan i samma märke. Kruxet är att jag inte kommer ihåg vad det hette!! Någon som var där och vet vad det var??? Eller någon som kör med laxfoder och kan tipsa??
/Kicki

Sv: Laxfoder

Jag ger mina nåt som heter ProPlan Salomon & Rice och är jättenöjd med det....Mina har krånglat med maten förut men gör inte det med detta fodret, har gett i över ett år nu och schäfern nack"eksem" har försvunnit.....det säger dom också att det är för "sensitive skin"...

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 163
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
480
Senast: Santoxen
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 595
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 779
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Pyramider i Sverige
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur