Lchf- hur snabbt har ni märkt resultat?

Mirre

Trådstartare
Ni som använt er av LCHF för att gå ner i vikt, när har ni börjat märka resultat?

Ni som använt er av LCHF för att gå ner i vikt, när har ni börjat märka resultat?
Jag körde stenhårt i 2 månader, gick inte ner ett gram. Men jag hade bara lite jag ville gå ner, och läste sen någonstans att då kanske inte lchf är bästa metoden då man typ hamnar på sin idealvikt med den? Ingen aning om det stämmer men det verkar inte ha funkat på mig iallafall, om man inte skulle behövt hålla på ännu längre..? Jag gav upp då iaf. 🙈

Om jag är strikt går jag ner. Men jag mår väldigt bra av "dieten" och försöker äta så nära det går till vardags. Inte i syfte att gå ner i vikt, utan för att jag mår bättre på lchf-inspirerad kost.

Liknande trådar

Kropp & Själ Fler här som gjort denna resan? Jag är 165 och väger strax under 110 kg. Jag och min sambo vill börja försöka få barn men vi båda är...
Svar
18
· Visningar
1 553
Senast: Lisen82
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 351
Kropp & Själ Jag köpte en duschkräm från Rituals häromveckan och provade den första gången i onsdags, luktar gott och allt var okej. Men sedan...
Svar
15
· Visningar
622
Kropp & Själ 4/3 skadade mitt barn tummen på ett sätt som gjorde att hen var tvungen att sy fyra stygn. Skadan gick ner till benet. Såret har läkt...
Svar
3
· Visningar
550
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31