Nussikan 2 Apr 2007 #61 Sv: Leek!(Även på Kattforumet En katt som gillar alla! Ingen katt eller 10 katter?
Reykur 3 Apr 2007 #63 Sv: Leek!(Även på Kattforumet Kattlåda, jag vill kunna hålla koll på mina katters allmänntillstånd bland annat genom att se att deras avföring är normal. Gud jag kommer inte på någon fråga^^ Eh.. Sand eller pellets?
Sv: Leek!(Även på Kattforumet Kattlåda, jag vill kunna hålla koll på mina katters allmänntillstånd bland annat genom att se att deras avföring är normal. Gud jag kommer inte på någon fråga^^ Eh.. Sand eller pellets?
Heulwen 4 Apr 2007 #67 Sv: Leek!(Även på Kattforumet Pratar. Inglasad eller innätad balkong till kisse?
Reykur 4 Apr 2007 #68 Sv: Leek!(Även på Kattforumet Innätad, annars blir det ju bara som ännu ett inomhusrum. Aktiv ras eller lugn ras?
Sv: Leek!(Även på Kattforumet Innätad, annars blir det ju bara som ännu ett inomhusrum. Aktiv ras eller lugn ras?
Heulwen 4 Apr 2007 #70 Sv: Leek!(Även på Kattforumet Hellre lite för rund men inte för mycket. Vita eller svarta morrhår?
aneka 8 Apr 2007 #76 Sv: Leek!(Även på Kattforumet Försäkrad så klart! Klippa klor eller inte klippa klor.
Reykur 8 Apr 2007 #77 Sv: Leek!(Även på Kattforumet Innekatt: klippa klor (gäller alltså vad jag gör ) Utekatt: inte klippa klor. Bada eller inte bada?
Sv: Leek!(Även på Kattforumet Innekatt: klippa klor (gäller alltså vad jag gör ) Utekatt: inte klippa klor. Bada eller inte bada?
R8n 8 Apr 2007 #78 Sv: Leek!(Även på Kattforumet Inte bada (fina rivsår annars ) sova i sängen eller sova i soffan?
aneka 8 Apr 2007 #79 Sv: Leek!(Även på Kattforumet Sova i sängen Klätterträd eller inte? Senast ändrad: 8 Apr 2007