Leggings för korta

Tar för mycket plats i tråden så ska avlägsna mig och nu råkade jag radera mitt inlägg men om du TS ändå vill ha ett par som inte riktigt uppfyller dina krav har jag:
nya svarta i M/L med fodring, troligtvis från jula, för långa men tror att de är enkla att åtgärda/vika/klippa av som jag kan skicka utan kostnad om du vill ha ett par att ha som hemmabyxor eller så
 
Jag har termoleggings (flossad insida) som passar fint i längd och jag är 158 cm och korta ben. De är inte svarta dock grå. Köpta på Citygross av alla ställen.

De är de ENDA leggings jag nånsin haft som är tillräckligt korta dock. Så länge jag inte köper cropped eller 7/8 eller 3/4 måste jag lägga upp. Jag lejer bort det för jag är klappkass på att få saker rakt. (jag älskade när jeansen skulle vara cropped. Plötsligt hade jag massor med jeans i perfekt längd)
 
Jag köper bara capri eller 7/8-delslängd numera, även de som kommer från sportaffärer används som vardagsplagg här.

@Wille det är främst de billiga "skräpkedjorna" som slänger returer, så dra inte all nätshopping i det. Givetvis är det stor miljöpåverkan när folk beställer enorma mängder grejer som de inte ska ha, men ett "normalt" shoppingbeteende är inget problem. :)

Anledningen till att nätshopping fått dålig stämpel är för att folk köper massor från ställen som som har tveksam profil hela vägen, och det tillsammans blir ett enormt konsumtionsberg av uselt producerade prylar.
 
1705217486066.png
 
Tar för mycket plats i tråden så ska avlägsna mig och nu råkade jag radera mitt inlägg men om du TS ändå vill ha ett par som inte riktigt uppfyller dina krav har jag:
nya svarta i M/L med fodring, troligtvis från jula, för långa men tror att de är enkla att åtgärda/vika/klippa av som jag kan skicka utan kostnad om du vill ha ett par att ha som hemmabyxor eller så
Tack! Dessvärre är det för liten storlek. Jag är en tjockis som behöver L-XL för att ha en chans att kunna få på mig dem. Men tusen tack ändå för omtanken :heart

Om det ät jobbigt att köra till örebro så kanske någon granne ska åka dit? Kan du fråga om du kan få åka med nästa gång hen ska dit?
Jag tänker en del på vad det kostar att åka dit också. Jag är också tveksam till om grannen vill springa runt med mig i affärer. Men tanken var god.
 
Tack! Dessvärre är det för liten storlek. Jag är en tjockis som behöver L-XL för att ha en chans att kunna få på mig dem. Men tusen tack ändå för omtanken :heart


Jag tänker en del på vad det kostar att åka dit också. Jag är också tveksam till om grannen vill springa runt med mig i affärer. Men tanken var god.
Fast om ni delar på transporten dit så kan ni ju komma överens om en plats och en tid ni ska ses för hemfärd så behöver ni inte gå i affärerna tillsammans.
 
Fast om ni delar på transporten dit så kan ni ju komma överens om en plats och en tid ni ska ses för hemfärd så behöver ni inte gå i affärerna tillsammans.
Dela på transporten kan man ju göra men jag kan definitivt INTE gå ensam i Örebro utan att ha en bil tillgänglig alldeles bredvid mig. Utan en bil nära så bryter jag ihop. Jag får fullständig panik. Och även om det är jag som har bilen så blir det ett stressmoment att vara isär på varsitt håll. Jag kan ju inte åka hem om jag får panik eller dra till akutpsyk.
 
Jag har noll koll på geografin men tänkte om boendestödet utgår från Örebro eller nära kanske de kan följa med om du tar dig dit?
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Jag har noll koll på geografin men tänkte om boendestödet utgår från Örebro eller nära kanske de kan följa med om du tar dig dit?
Nej, de utgår från Lindesberg. Och vi har inte tillräckligt med tid för att hinna åka till Örebro och handla. Jag har bara 1,5 timme per gång och det funkar inte.
 
Nej, de utgår från Lindesberg. Och vi har inte tillräckligt med tid för att hinna åka till Örebro och handla. Jag har bara 1,5 timme per gång och det funkar inte.
Skulle man inte kunna kolla om det skulle gå att slå ihop två tillfällen till ett en enstaka gång? Alltså så att du får tre timmar en gång.
 
Skulle man inte kunna kolla om det skulle gå att slå ihop två tillfällen till ett en enstaka gång? Alltså så att du får tre timmar en gång.
Jag vet inte alls hur det skulle funka med schemaläggningen. Jag kan så klart fråga men har inga större förhoppningar om att det går.
 
Det är ju inte nån som kan trolla. Ibland får man frångå sina principer och göra något man inte vill. Beställ på nätet det som verkar bäst. Fungerar de inte så får man returnera. Problemet är ju de som har det som en vana. Gör man det nån gång då och då, är det inte så farligt.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 451
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 639
Senast: Hellhound
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 196
Senast: Sirap
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter en feminin partyklänning. Och då menar jag inte med en massa volanger och småblommor, utan liksom en kvinnlig klänning...
2
Svar
29
· Visningar
3 786
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp