Lek o tjatter senior

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare Luff
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 3 100

Luff

Trådstartare
Verkar inte finnas...
Man hamnar på äldre ungdoms Lek o tjatter...inte riktigt min smak

Sv: Lek o tjatter senior

Tja, meningen nu är väl att både U, ÄU och S ska tjattra tillsammans...

Jaha , då fattar jag varför nivån hamnat i sandlådan.....:angel:
Snälla Gunnar varför får vi inte ha separata lek och tjatter? Jag har i alla fall inget intresse av diverse varulvslekar och annat dravel....:crazy:

Men vad jag försöker säga att är att det som är viktigt för dig är dravel för nån annan, du har inte monopol på att definiera vad som är bra och dåliga trådar.

Ett sätt att hålla isär, på Lek&Tjatter, om det är oöverskådligt:

Den som skapar trådar där märker dem. Börjar rubriken med U: Varulvslek, ÄU: blablaleken, S: blablablaleken osv.

I trådar som flyttas dit av moderatorerna skulle den som flyttar kunna ändra rubriken och lägga dit en märkning. Om det nu är viktigt att tala om vilken åldersgrupp man vänder sig till.

Men vad jag försöker säga att är att det som är viktigt för dig är dravel för nån annan, du har inte monopol på att definiera vad som är bra och dåliga trådar.

Ett sätt att hålla isär, på Lek&Tjatter, om det är oöverskådligt:

Den som skapar trådar där märker dem. Börjar rubriken med U: Varulvslek, ÄU: blablaleken, S: blablablaleken osv.

I trådar som flyttas dit av moderatorerna skulle den som flyttar kunna ändra rubriken och lägga dit en märkning. Om det nu är viktigt att tala om vilken åldersgrupp man vänder sig till.

Är de märkta????? :eek: :o

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
525
Senast: Sassy
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
497
Senast: tanten
·
Relationer Tittar på "Married at first sight, Australien" och slås av hur mycket som handlar utseende och yta. Är det verkligen så som människor... 22 23 24
Svar
477
· Visningar
14 880
Senast: Ruffe
·
Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på... 4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 925
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka