Torktumlare

Trådstartare
http://www.godoggo.se/

men herregu vem tycker inte om att leka med hunden? Skall en MASKIN ersetta detta me? Vad kommer härnäst en kärleks maskin så "slipper" man det me!? Fast å andra sidan kan denna maskin vara bra som "hjälpmedel" om man tränar nått vad tkr ni?

Sv: Leksak

Gud va tråkigt! Ska man sitta o titta på när hunden leker??? :confused: Varför har man då hund...

Löjligt värre... :cool: Om man inte ids leka med hunden själv kan man lika gärna vara utan hund.

asså jag tycker det är lite larvigt för jag leker ju med hunden själv...

Sen tror jag det finns några som tycler den är bra..tänk om man kanske har ont i axlar och inte kan kasta boll så mycket eller dra dragkamp. Då tor jag den skulle sitta bra till hjälp.
Bara för man inte kan leka själv med sin huns betyder ju inte att man inte skall ha hund.

En sådan där fick jag låna av en vän när jag bröt armen för ett par år sedan. Använde den tillsammans med "min" (min pappas + fru's hund) och det fungerade jättebra - faktiskt. Det kändes skönt för mig att kunna "kasta" lite boll med min hund trots att jag inte hade förmågan till att göra det just då.

Tycker absolut inte att den ska ersätta en husse/matte men den kan vara ett bra kompliment:) iallafall (dessutom blir långtifrån alla hundar bolltokiga, inga av mina har varit det - kanske "tur?")

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 164
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 746
Senast: tanten
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 508
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 277
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka