Leon finns inte längre.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag beklagar verkligen sorgen :cry: Så orättvist och så fel att ni inte fick finnas i varandras liv längre :cry: Jag kan ana hur du känner och jag lider så oerhört med dig.

Många varma kramar :heart
 
Jag beklagar verkligen, så tråkigt att ni inte kunde få mer tid tillsammans. Stor eloge till de snälla bukare som bidrog till att de sista dagarna blev fina för vovven.
 
:heart Så ledsamt och sorgligt, samtidigt det rätta och svåra beslutet. Stor eloge till de bukefalister som hjälpt till hela vägen under din sjukdomsperiod
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Mellby Jinx såg svårslagen ut från spets. Men Örjan Kihlström och Kentucky River ville annat – och knep en plats till Paralympiatravet...
Svar
0
· Visningar
88
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Han har jobbat i thaikök, sportbutiker, cykelaffärer – och som hästskötare. Nu gör Leon Hallén, 33, ny karriär. För Expressen berättar...
Svar
0
· Visningar
101
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Favoritspelade Cassius Clay D.E. infriade favoritskapet. Helt odramatiskt var det dock inte. Ledande Rustico galopperade sent i striden...
Svar
0
· Visningar
89
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Galopp i superloppet Prix d’Amérique. Under söndagen fick franske stjärnhästen Hussard du Landret revansch – han vann långloppet Prix de...
Svar
0
· Visningar
106
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp