Leonberger i Blekinge

B

Benita

Hejsan jag undrar om det möjligt vis finns några Leonberger i Blekinge som skulle vilja träffas o busa lite... Har en tik på 2,5 år som älskar att busa, vatten mm mm. skriv till mig om ni vill...:p
 
Sv: Leonberger i Blekinge

Har du "efterlyst" på slbk's forum också ? annars kan ju det vara ett ställe kanske :) Vi är ju inte så många här med leonberger och jag bor alldeles för långt från blekinge ;)
 
Sv: Leonberger i Blekinge

hej tack för du skrev, ja du bor ju en bit i från. nej det "kryllar" ju inte av dom kan man säga men det kan ju variera det med.
Tack Tack:)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag kom att tänka på min allra första hund hon var 1 år när jag köpte henne och jag var 19 år och det var den mest fantastiska tiden i...
2
Svar
33
· Visningar
2 737
Senast: Linda_A
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
208
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
991
Senast: Viva
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 424

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp