Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu är det meningen att jag ska flytta pållen till hösten (nu till uppstallningstiden) och funderar på vad som är viktigt att tänka på.Vissa saker är självklara..vad tycker ni är viktigt? Tacksam för alla svar!
det jag tänker på först är att det finns stora hagar med pyssel för hästen, eftersom den kommer vistas där mestadels av tiden...och att den får vara ute så länge som möjligt.(gjorde det misstaget sist, visade sig att dom fick bara vara ute mellan 8 o 15). kolla upp ridvägar och möjlighet till ridhus/ridvolt, man kan tröttna lätt snabbt om man måste ta sig till bra ridvägar genom att rida långa sträckor på vägar osv. lycka till!!
Kropp & Själ Hans ögon var naturligtvis inte blå som i blå utan såg ”blå” ut i ljus.
Han hade melerade dvd skiftande ögon tror man kan se dom flesta...
Lantbruksdjur Jag brukar ha en stor plastlåda som jag fyller på med 1 del korn, 1 del havre, 1/2 del vete, 1/4 majs och en 1/4 del ärtor. Skjusterar...