Leta medlem

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare minternet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 774
M

minternet

Hittade inget om detta så jag gör en ny tråd...
Hur gör man på enklaste vis för att kolla vad ens kompisar svarat på/skrivit om den senaste tiden? Jag hittar liksom inget enkelt sätt att gå in på deras namn. Att först leta i medlemslistan och sedan gå vidare är ju jättekrångligt... Varför kan man inte gå in på dem direkt i kompislistan som man har på "sin egen sida"? De namnen man har där är inte länkade och det är synd.

/M

Sv: Leta medlem

Gå in på medlemslistan och till höger där kan du gå på sök medlem och skriva in namnet på den du söker. Vet inte om det finns nått ännu enklare sätt.

Liknande trådar

Samhälle Jag tycker ändå att diskussionen om vapnen, jägarexamen, licenserna och vapentyp är intressant. Få, nästan inga, mord i Sverige utförs... 16 17 18
Svar
347
· Visningar
8 495
Senast: Dentaku
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
346
Senast: IngelaH
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
529
Senast: miumiu
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
775
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31