Letar efter en filmsnutt

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare martha
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 002

martha

Trådstartare
Tror det var nån här å buke som la upp en filmsnutt på Kolgjinis son som refererade Going Kronos..hittade bara ett litet på tuben...men det jag tänkte på va att sonen "körde" en gunghäst samtidigt som han refererade...den var så himla bra....Nån??

Sv: Letar efter en filmsnutt

Tror det var nån här å buke som la upp en filmsnutt på Kolgjinis son som refererade Going Kronos..hittade bara ett litet på tuben...men det jag tänkte på va att sonen "körde" en gunghäst samtidigt som han refererade...den var så himla bra....Nån??

Det som finns på Youtube är det samma som det när han satt på gunghästen, fast utan bild då.

"Det är ett jättestort lopp, men skit i det" :D

Sv: Letar efter en filmsnutt

Men finns inte "gunghästen" kvar...för detta är ju alldeles för kort.....där sa han ju nåt om att man fick driva 3 ggr,reller nåt liknade, detta jag hittade är ju knappt hälften av allt med på..

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 830
Senast: Bullen22
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
628
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
547
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 372
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Jobba som veterinär
  • 12 kvm utbyggnad?

Hund, Katt, Andra Djur