Leveranstid på ST?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Dundret
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 560
D

Dundret

Alla ni som beställt ST dressagen, hur länge har ni väntat tills den kommit?
Alltså hur lång tid tog det innan ni fick räkningen (eller första räkning på avbetalning)?
Jag orkar inte vänta längre, så jag funderar om jag inte ska betsälla den nu.. MEN problemet är att jag inte har pengar till att betala hela sadeln förrän jag börjat sommarjobba och då fått första lönen som är i juli nångång möjligvtvis juni.
Och så framförallt vill jag ha sadeln i sommar.
Jag har till handpenning och lite till nu.

Är det värt att vänta?

Sv: Leveranstid på ST?

Det är värt att vänta på den sadeln, jag lovar! Jag hade väldigt kort leveransstid eftersom jag skulle ha en sadel som var special men som de redan hade på väg in (fel-leverans) så jag räknas väl inte :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Konstig rubrik, men det är en fråga som gnagt i mig sedan en tid tillbaka. Hur ska en bära sig åt för att ge upp något som en inte själv... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
21 427
Senast: ptr
·
Skola & Jobb Jag varnar redan från början för att det här kan bli långt. Jag tog min kandidatexamen för ett par år sen, inom ett snävt område som det...
Svar
6
· Visningar
1 433
Senast: kolblakkur
·
Gravid - 1år Hej! Skriver under anonymt nick. Jag och sambon är i princip helt inställda på att vi vill ha barn, problemet är det där att tiden... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 951
Senast: Kilauea
·
Hästvård Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Svar
16
· Visningar
3 634
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka