licens hunting

mandaaa_

Trådstartare
Inte hittat någon tråd som besvarat min fråga..

Jag ska tävla min första hunting i helgen, ska man ta med sig hästens licens då ?
Iom. att man inte behöver visa upp hästlicensen på lokalatävlingar.

Sv: licens hunting

Det ska bara finnas vid regionala tävlingar o uppåt..

Antar att du ska till ÖTR.. jag vill också.. men har inte vart ute än med min "bebis" än..

Lycka till!

Dels för att vi har flyttat så jag har inget internet och kom just då inte åt hemsidan med telenr och sen har våran tele inte kommit ännu och sen är det nästan alltid folk som kan svara på frågorna här, vilket en nu kunde så jag anser inte alls att ingen här vet.

Tack !
japp latorp blir det, första gång för både mig och häst.
Nervös inför vattenhindret som Michigan tyckte var läskigt i början.
Men men bara vi kommer runt så :D

Så länge tävling är lokal behövs ingen hästlicens!
Det som behövs är
- lokalryttarlicens
- Grönt kort
- FT märke steg 1
- vacc intyg

Senast ändrad:

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
987
Senast: fio
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
269
Senast: attheedge
·
Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll... 2
Svar
25
· Visningar
3 291
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka