Licens - trubbel!

banjo

Trådstartare
Hej hej.
Jag har ett litet problem :o Det är så att jag har löst licens, men pappret som jag skrev ut har min mor städat bort och min ridlärare tror inte jag kommer hinna få licensen innan min nästa tävling! Vad ska kag göra åt det? :confused:

Sv: Licens - trubbel!

betalat över internet? då kan du skkriva ut överförning/ betalning igen.

på banken
ring o fråga

Sv: Licens - trubbel!

Min kompis har ungefär samma problem... Hon har ingen skrivare och skrev alltså inte ut det där pappret där licensnummer mm stod, men betalade in till numret. on hinner inte få sin licens, men räcker det med bara ett kvitto på att man har betalat? Eller måste man ha både kvittot och lappen?

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
720
Senast: MiniLi
·
Hundträning Hej jag har fått ta även en schäfer på 2 år som är oplacerad pga av föra ägaren hade misshandlat henne, Hon är osäker men tillgiven...
Svar
1
· Visningar
420
Senast: Springer
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
868
Senast: Squie
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 572

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka