• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare jagjosefine
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 1 044
J

jagjosefine

Någon som vet ungefär hur lång tid det tar från att man betalar in ryttarlicensavgiften till att man får själva kortet?
Vääldigt tacksam för svar :)

Sv: Licens

Om inte jag är helt fel ute så har förbundet problem med "bricktillverkningen" för närvarande = längre leveranstider. Men du får ju tävla innan kortet kommer.

ja, de hade bytt "kort"-leverantör eller nåt sånt
TS: så det kan nog dröja ett tag om du har löst licensen den senaste månaden eller så.

Någon som vet ungefär hur lång tid det tar från att man betalar in ryttarlicensavgiften till att man får själva kortet?

Beställde min i januari, tog väl två veckor innan jag fick den. Men du får ju tävla innan du får den, som sagt. :idea:

Hur gör man då? Om man inte har sitt licensnr menar jag?

Om man löser licensen på internet får man upp en sida som man ska skriva ut, då står det att man löst licens och så, det papperet visade jag upp på tävling innan licensen kommit...

Okej! Tack för alla svar :)
Joo jag har redan tävlat fast jag inte har fått självaste kortet och då visade jag bara upp kvittot
men nu har jag tappat bort kvittot!! så jag hoppas jag hinner få kortet tills den 22 april när jag ska tävla.
Tror ni att jag kommer hinna få det?

OT

Haha. Nu är jag förvirrad. Jag har mitt licenskvitto. Den är alltså inbetalad. Jag har ett papper där det står Ryttarlicens Svrf. Där står mitt namn, min adress och mitt personnummer, och på baksidan står "Licensnummer skall anges på anmälningsblanketten vid anmälan till tävling". Det här står alltså på papper. Vad ska jag göra med detta? Hur ska jag få mitt nummer? Är det någon som har mitt nummer nu eller ska jag skicka in min papperlapp någonstans?

jag beställde min lokala licens för max en månad sen och fick hem den igår!:banana:

Det kommer väl direkt hem i brevlådan eller måste man hämta ut det någonstans?

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
736
Senast: MiniLi
·
Western Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Svar
1
· Visningar
621
Senast: Nepenthe
·
Fritid Hej, har en fundering då vi bygger om ladugården till hästarna. Vad är detta? Vill gärna ha hyllförvaring på övervåningen men verkar...
Svar
5
· Visningar
379
Senast: misswilma
·
Hästmänniskan Jag funderar på om det är dags att köpa häst. Innan jag börjar kolla annonser (och förälska mig i hästar jag inte har råd med) skulle... 2
Svar
33
· Visningar
3 517
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Lekstuga
  • Tandfen utan kontanter
  • Pluggtråden

Hund, Katt, Andra Djur