Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Efter ganska mycket letande har jag hittat en hoppsadel som verkar fungera på min häst, en Bates Elevation med blått järn.
Nu vill jag ha en dressyrsadel också. Har bates några dressyrmodeller som liknar elevation? Eller andra märken/modeller som kan vara värt att prova?
Ryggen: (kan fixa nyare bilder, hon har blitt lite mer musklad)
Elevation är ju rätt rak, och likaså är väl Innovan?
rak bom är nog helt rätt på din kuse, men dock inte kilbossor .. tror att en sadel med rak bom och rundbossor kommer fungera bättre i längden. Men funkar elevation så go for it och testa innovan
Ok då kan jag testa innovan och se, har inte alls stor koll på dressyrmodeller..
Jag har tänkt på rundbossor men har inte hittat någon som fungerar, ligger inte still utan "tippar" fram..Hon verkar gilla luftstoppningen i bates så det är ju ett plus om dressyrsadeln kan ha det med
Hästmänniskan Nyligt fått diagnosen hypermobil Ehlers-Danlos, och känner att det var mycket som plötsligt blev begripligt angående mina svårigheter i...