Likadana sadlar likadana?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare FiaH
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 661
F

FiaH

Någon som har någon uppfattning om hur det är, jag har hittat en jättefin sadel som är 4 år gammal och som har latexpaneler. Denna sadel tycker jag dock är lite för dyr. Har nu hittat en likadan fast billigare, samma ålder, bomvidd och allt. Den första sadeln vet jag passar perfekt. Kan man anta att även sadel nummer 2 gör det? :bump:

Sv: Likadana sadlar likadana?

Kolla bara så att bommen inte är sned eller sönder, stoppningen är okej, och så ska du givetvis prova sadeln innan du köper den. För även om det är samma märke, modell, bomvidd och ålder behöver den inte vara korrekt.

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
661
Senast: Honey07
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
881
Senast: Lisen82
·
Fordon Jag sitter och slötittar annonser på bilar, ev. köpa min första bil. Kanske imorgon, nästa vecka eller kanske inte ens sker om flera... 2
Svar
21
· Visningar
1 036
Senast: Hermelin
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka