Liknande bom?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Miii
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 893
M

Miii

Var hos sadelutprovare för ett tag sen och fick en Prestige Versailles utprovad till mitt fullblod.
Jättebekväm, men dock har jag inte lust att köpa en helt ny då jag inte vet hur länge hästen kan ha den, samt att jag har hört att de slits rätt mycket på kort tid.

Problemet är att det knappt finns några alls på begagnatmarknaden.

Så jag undrar nu om det kanske finns nån annan sadel som är liknande Versaillens bom som inte kostar lika mycket? Det enda krav som jag som ryttare har är att den måste vara relativt smal i midjan.

Prestige kan väl inte vara det enda märket som är byggda på detta sätt? :angel:

Snälla hjälp!? :idea:

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
3 045
Senast: Mia_R
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 937
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag är i akut behov av nya sadlar till min häst. Dressyrsadeln som provades ut för ett år sedan av en erkänt skicklig sadelutprovare är... 2
Svar
25
· Visningar
12 675
Senast: ylvalill
·
Utrustning Jag har haft ute många olika utprovare och provat väldigt mycket olika sadlar men ändå har det inte löst sig för mig och min häst. Hon...
Svar
8
· Visningar
2 512

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Hiss eller diss - del 6
  • Panik vid dusch

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka