Lilla valpen igen..

Bebben

Trådstartare
Liten uppdatering på hur han ser ut nu :)

kameran 2109.jpg
 
oh my !! är det en fransk bulldog ? jag har försökt att få köpa en sån i över ett år, vänteköerna är SÅÅÅÅ långa hos alla uppfödare !! jag ahr typ gett upp hoppet om att få en fralla, de är underbara !
jag har däremot köpt en underbar nordsvensk som kommer till mig 1 augusti !! :bump:
 
Japp, det är en liten Fralla :) Vi fick en kull med bara en valp (resten var dödfödda) så stackaren är alldeles ensam i valplådan.

Vi kör inte med väntelista direkt, utan väljer ut dom VI tycker passar bra, och resten får vänta på nästa kull eller inte köpa alls från oss. Och hittills har vi inte fått ett enda dåligt hem, så vi kör vidare på den metoden :)
 
:eek: :eek: :eek: Totte som är så sööt! :love:

Och ja, det gör dom. Det är ju förbjudet med kupering numera så annars vore det konstigt ;)
 
Lille tussen vad gullig!

Stackaren som inte har några syskon :(....alldeles ensam :smirk:.

Han kan få komma hem till mig :D så skall han få gott leksällskap!
 
Jag har väl runt 10 bilder som togs samma dag, och sen en 20-30 stycken från hans första 4 veckor i livet :)

Har varken haft tid eller plats för att lägga upp dom, men jag kan göra det senare ikväll så att ni får se :)
 
Så fort han blir lite äldre och stadigare så finns det 4 äldre hundar här hemma att busa med. Fast min valp får inte ens komma i närheten av honom, hon tänker sig inte alls för. Klampar rakt fram och sätter sig gärna i knäet när man har Totte där och så.. :crazy:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Är äntligen i livet där jag kan skaffa valp igen (schäfer). Har kontakt med en uppfödare som planerar att para deras tik med en...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 685
Senast: YlvaG
·
Hundhälsa Först och främst. Vi har varit hos veterinären. Hunden har fått mediciner. Allt är "bra". Men jag pallar tydligen inte psykiskt att mina...
Svar
13
· Visningar
1 580
Senast: tanten
·
Övr. Hund Hej, jag har fött upp tre valpar, en tik och två hanar. Den ena hanen bor kvar absolut inga problem, tiken bor hos min mamma. Problemet...
Svar
6
· Visningar
1 045
Senast: Jedima
·
Hundträning Om några veckor flyttar det förhoppningsvis hem en liten valp. Då det är min första valp funderar jag mycket över den första tiden med...
2
Svar
22
· Visningar
2 919
Senast: pocreator
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp