JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Liten uppdatering på hur han ser ut nu
oh my !! är det en fransk bulldog ? jag har försökt att få köpa en sån i över ett år, vänteköerna är SÅÅÅÅ långa hos alla uppfödare !! jag ahr typ gett upp hoppet om att få en fralla, de är underbara !
jag har däremot köpt en underbar nordsvensk som kommer till mig 1 augusti !!
Gudars vilken sötis!
Hur gammal är han?
Japp, det är en liten Fralla
Vi fick en kull med bara en valp (resten var dödfödda) så stackaren är alldeles ensam i valplådan.
Vi kör inte med väntelista direkt, utan väljer ut dom VI tycker passar bra, och resten får vänta på nästa kull eller inte köpa alls från oss. Och hittills har vi inte fått ett enda dåligt hem, så vi kör vidare på den metoden
Han fyllde 1 månad igår
Naw va söt
Oj, jag trodde ingen kunde vara så söt och samtidigt så ful..
Du får ursäkta mig bebben
men fy va ful han är......
Föds dom med så korta svansar??
sååå söt han är!!!
Härlig färg, men söt kan jag tyvärr inte hålla med om!!
Lille tussen vad gullig!
Stackaren som inte har några syskon
....alldeles ensam :smirk:.
Han kan få komma hem till mig
så skall han få gott leksällskap!
Jättesöt. En sån vill jag ha
Åh, den är bedårande!
Har du fler bilder?
Jag har väl runt 10 bilder som togs samma dag, och sen en 20-30 stycken från hans första 4 veckor i livet
Har varken haft tid eller plats för att lägga upp dom, men jag kan göra det senare ikväll så att ni får se
Så fort han blir lite äldre och stadigare så finns det 4 äldre hundar här hemma att busa med. Fast min valp får inte ens komma i närheten av honom, hon tänker sig inte alls för. Klampar rakt fram och sätter sig gärna i knäet när man har Totte där och så..
Övr. Hund
Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Övr. Hund
Har du hämtat hem valp mitt i vintern? Var det en bra grej, eller onödigt besvärlig? Med facit i hand, skulle du göra det igen?
Frågan...
2
Hundträning
Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Övr. Hund
Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’(
Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat...
2
Bra musik till en begravning?
Relationer Jag tycker väldigt mycket om den här låten med Bo Kaspers orkester, i synnerhet trumpetsolot är fantastiskt.
Mamma vill ha förutom...
Mia_R
3 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Kyrkogårdsförvaltningen har öppet hus i dag, jag gick först en guidad tur i grupp på kyrkogården, sedan fick jag en privat guidad tur i...
em76
8 minuter sedan
Svar: 1 447
Visningar: 51 910
Allmänt
Tittar in i ditt kök del 27
Mat Det är en "Mixed Dal": gula moong, svarta linser, delade kikärtor (hade jag missat) toor dal (måste googla..), röda linser, split moong...
Masqueradee
30 minuter sedan
Svar: 1 114
Visningar: 53 927
Allmänt
Barmarksdrag/canicross
Hundträning Blev en tur idag! Vi tar de lugnt o går ibland.
Sen cykla jag lite fel 😅
Älskar stigar men gillar inte o köra över en massa rötter och...
Nepenthe
Alldeles nyss
Svar: 507
Visningar: 47 860
Hund
Annonsera mera hundar 2
Övr. Hund Hej, köpte denna fina pojke för ett par dagar sedan och jag blev lovad att han kunde vara ensam själv hemma vilket han har lite svårt...
_Zacke_
47 minuter sedan
Svar: 1 229
Visningar: 106 874
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur De flesta hönsägare plockar nog äggen varje dag så det hinner inte bli nåt av dem.
Rosett
Idag kl 15:09
Svar: 1 560
Visningar: 132 655
Djur
Atletix
Hästvård Rent generellt så gillar jag att läsa på ForagePlus om deras tillskott, upplever att det är ett ganska sansat urval med lite mer grund...
the_connemara
8 minuter sedan
Svar: 238
Visningar: 23 818
Vård
Bildtråd
Gnägg Nya skor! Känns som hovis nyss var här men 6v går fort 🤔
Emuliiaa
11 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr jag har samma med Mirre. Ganska cool i nya miljöer och ute. Hemma är det mycket tortyrredskap som flyttar runt. Tydligen.
Vi skrittade...
Amanda_F
16 minuter sedan
Svar: 1 289
Visningar: 100 902
Grenar