Limegrönt och ?

Tussilago

Trådstartare
Om hästen har svart träns o sadel, limegrönt schabrak o ev lindor, vad kan ryttaren ha på sig för att passa till?

Sv: Limegrönt och ?

jag är inget fan av lime. Men jag skulle ha svarta stövlar/chaps, svarta ridbyxor och en lime piké tshirt

O, limegrönt schabrak vill jag också ha. :D Var har du hittat ditt? Tycker bara jag ser såna mesigt pastellgröna nuförtiden... :angel:

Jag hade kört på svart o lime jag också... Eftersom du har svart utrustning. Själv har jag brun... Inte så snyggt till
Brukar ha marin byxa och limefärgade strumpor och pike

Jag har 4 st limegröna schabrak
det senste från h**ks, ett från catago, ett köpt på globen och ett har jag glömt vart det kommer ifrån. Det är jättesnyggt tycker jag!!
Får väl bli svart antar jag.. tack för er hjälp! Av nån anledning snöade jag in på bruna ridbyxor eller ev mörkgröna. Svart tänkte jag knappt på.

eskadron har, både fleecelindor och shabrak. hittade de i en affär i tommelilla. sen har ju ullared en sorst limeakig färg på ett shabrak..

LIMEARI.jpg

:angel:

Tjusigt värre, och vilken söt häst!!
Min häst är ju svart, eller mörkbrun beroende på årstid, hoppas det blir lika fint på henne!

Klart det blir fint på henne! Min storhäst är svartbrun och brukar få ha de lindorna och schabraket.:angel:

Gammal bild:
Digitalabilder145.jpg

om du ska tävla i de är de snyggt med limegrön krage på kavajen :D

Finns det? Vad coolt! Hästen i fråga är inte ens inriden ännu, men man kanske skulle köpa en sån kavaj så man har? fast jag kommer nog ha vitt schabrak på henne då vi ska tävla.. Eller vad tycker ni? här är hästen:
12043515.jpg

Vad tycker ni förrövrigt om lindor på en sån här häst? Fult som 17 eller kan det vara okej? Har inte köpt några ännu, då jag är tveksam om det är snyggt.. Kolla in mina handskar på bilden!:)

Det är grymt snyggt som hon har, marinblått och sen limegrönt och sen röda detaljer.
Skulle också vilja ha något sånt mer ovanligt, som Frühmann, han har ju mörkgrå/orange.
Lite sådär att det blir "ah, det där är ju Sorbes färger!".

773-57-11-18-153.jpg
781-58-8-13-605.jpg

Liknande trådar

Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
158
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 406
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
441
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
516
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka