Lindor med pad i ett

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare zykk
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 878
Z

zykk

Såg såna i nya höökskatalogen. Nån som har dom? Hur är dom i kvalitet? Funderar hur de ser ut på. Nån som har en bild?

Sv: Lindor med pad i ett

Jag har ett par av den gamla varianten och de är nästan omöjliga att linda med! Har inte känt på eller provat de nya men de kanske är bättre.

Jag ska åka till Hööks imorgon.. och ev. köpa två par. Kan linda och fota sen om ni vill. De verkar jättebra (kompisen äger två par) och mycket smidiga!

Dollar

Är det den där kassa där de bara sytt på fleece på benlindan :rofl: Jag är avskräkt för alltid efter köpt dem :D

jag använde såna förr (tyckte det var praktiskt) men har slutat nu eftersom jag inte tycker dom ger den tryckfördelning och det stöd som man får av riktig pad och elastisk linda...

dock var de jag hade (var nog iofs från granngården) praktiska och lätta att linda med, men jag rekommenderar inte såna lindor.. (sen att du inte frågade det i ditt originalinlägg såg jag först nu :o :p ;))

Liknande trådar

Utrustning Tjo, är denhär fett misslagoma årstiden nu, när grusvägarna tinat fram, men hage är fett snöig och isig än, och gården bara bitvis isig...
Svar
6
· Visningar
558
Senast: Shixle
·
Utrustning Gäller kanske framförallt dom med galvad stålram. Hur ser det egentligen ut bakom ”spikhuvudet”? Hur fäster dom in i stålramen? Jag...
Svar
10
· Visningar
415
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
981
Senast: Shixle
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 093
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka