Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag säger Linnex. Den är det power i och den går på djupet, den är sällsynt effektiv. Ett linnex-stift är dessutom drygt, det är smidigt, det går snabbt in i huden utan att täppa igen med klet. Och luktar gott!
Men, det beror på vad för smärta du har i kroppen.
Jag använder Sasco med aloe vera och mentol. Köpte först vanliga små tuber, så fick jag syn på en stor 1/2 liters flaska! Ekonomomiskt och bra. Finns på life hälsokost, och har dom inte den stora flaskan hemma så kan dom ta hem den på beställning. Det där linimentet har varit min hjälp och tröst sedan en bilolycka hösten -02. Nu gör jag reklam, får man det här på forumet?
Kropp & Själ
Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Kropp & Själ
...hur började era symptom? Och hur gamla var ni?
Jag har de senaste två åren fått värk i fingrarna från och till, speciellt när det är...
Trädgård & Växter Vi har en slänt där vi kom på att vi kanske skulle haft buskar? Alltså i kanten. Hmmm. Eller lådor eller ha det som nu? Tankar?
Vi har...