• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Sotis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 4 101
Sv: Linjeavel

Jag skrev "vi" och man är ju i sin fulla rätt att välja vem man tycker det är givande att föra ett resonemang med. Med er båda tycker jag inte det ger något att diskutera huskattsuppfödning och därför avstår jag. It takes two to tango...

Sotis skrev:
Jag skrev "vi" och man är ju i sin fulla rätt att välja vem man tycker det är givande att föra ett resonemang med. Med er båda tycker jag inte det ger något att diskutera huskattsuppfödning och därför avstår jag. It takes two to tango...
Vilken oerhört gullig och rar människa du verkar vara Sotis:eek: Vill man bara diskutera med folk som har samma åsikt som man själv så kan man ju lika gärna ställa sig framför spegeln och prata då.:D

Sotis skrev:

Klart du inte tycker.
Det brukar man inte tycka om folk inte mesar med.
Dessutom tycker nog varken jag eller Kattlover att man ska utnyttja en fd hemlös honkatt som kan ha fått hur många kullar som helst innan du tog hand om henne.
OM hon varit hemlös, vilket jag har svårt att tro när jag ser henne.
Men det är klart att det låter ju bra!:crazy:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan... 2
Svar
32
· Visningar
1 424
Senast: Stinaxkatt
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 200
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Hej! Jag ska försäkra min katt men behöver då veta vad han är för färg. Vi ska göra besiktning snart men vill försäkra han innan det...
Svar
8
· Visningar
612
Senast: Filippa
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 134
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?
  • Valp 2025