Haha det funderade jag med påOm jag har ett konto. Syns det vilka profiler jag besöker då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha det funderade jag med påOm jag har ett konto. Syns det vilka profiler jag besöker då?
Om jag har ett konto. Syns det vilka profiler jag besöker då?
Det finns en inställning där man kan säga om det ska synas vem man är när man besöker en profil. Det syns alltid att någon har besökt, men om man valt att vara "anonym", står det bara att någon besökt.Haha det funderade jag med påvågar man använda linkedin för att snoka?
![]()
Ok. Byter jag jobb någon gång kanske jag skaffar det...Det finns en inställning där man kan säga om det ska synas vem man är när man besöker en profil. Det syns alltid att någon har besökt, men om man valt att vara "anonym", står det bara att någon besökt.
Används LinkedIn i offentlig verksamhet eller är det mest privat?
Även mitt intryck är att betydelsen av LinkedIn varierar stort mellan olika branscher. Jag har en förhållandevis innehållsrik profil där, men har aldrig sett någon direkt nytta av plattformen. Mitt professionella nätverk bygger i betydligt högre grad på direkta kontakter och samband utifrån gemensamma projekt och liknande. Jag travesterar Groucho Marx och säger att den som skulle intressera sig för mig professionellt utifrån min LinkedIn-profil är förmodligen ingen jag vill bli uppmärksammad av.![]()
Mest privat skulle jag säga.