Linoliumgolvet

escodobe

Trådstartare
Bleks inte där det ligger saker. Hur ska jag undvika färgskiftningar i linoliumgolvet? Det FINNS bara ett sätt att möblera min minatyrlägenhet och när jag flyttar om ett x antal år så kommer nästa person kunna se vart mina möbler har stått. Finns det något att göra, killen som la golvet sa att det var färdigbonat så att jag inte behövde göra det.
 
Sv: Linoliumgolvet

Jag har linoleum i kök/matrum sol hela dagarna och stora fönster.
På 17 år har det inte blivit färgskiftningar i golvet, trots att vissa möbler stått i åratal på samma ställe.
 
Sv: Linoliumgolvet

skumt, här kan jag se efter hundsängen som bara funnits ett par månader, såg efter en matta tidigare - men den försvann när jag tagit bort mattan.
 
Sv: Linoliumgolvet

Jodå golvet tvättas regelbundet. Dvs det som går att moppa.
Avtrycket efter mattan tog ett par måander innan det försvann.
 
Sv: Linoliumgolvet

Det är ju inte ditt fel att bostadsföretaget använder skitgrejer som bleks. Du ska ju inte behöva möblera om varje månad för att få en jämn nyans på hela golvet.
 

Liknande trådar

Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
399
Senast: Silver Girl
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 587
Senast: Whoever
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 618
Senast: verser
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 477
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Annonsera mera hundar 2
  • Varför så många hundar på rymmen?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp